martes, 19 de mayo de 2015

EL MEU RETRAT



   Hola, em dic Ana y el 13 de Octubre vaig a complir els 14 anys ,el meu país és Espanya, i visc en Alacant, en un barri prop del centre de la capital, que es diu Florida Sud.
    El meu aspecte es de una xica de mediana altura, de pel blanca, ulls grans i marrons clars, amb cabells llargs i castanys.
Quasi sempre la meua vestimenta me la compre de les tendes de Bershka, Stradivarius, H&M, etc,  perquè te un estil que m'encanta. El que mes hem pose sol ser: en estiu, pantalons curts i alts de cintura, amb samarretes curtes per damunt del melic o llargues; i en hivern, pantalons vaquers llargs o leggins, amb  samarretes ajustades o sudaderes.
    Em considere bona persona, ajudant als demés quan me  necessiten. M'encanta riure'm molt y puc ser divertida i agradable. Em preocupe molt per el meu aspecte físic, però tinc els meus complexos. Un dels defectes que tinc es és que no soc pacient, m'agovie y no suporte a la gent que es molt agoviant.
    M'agrada molt practicar esports. El meu esport principal és la natació. De hobbits tinc un, soc colombaire, es a dir, és un esport on participen coloms con molt cel i que son capaços de competir per una coloma. I a demés es fa un gran exercici corrent darrere dels coloms per a poder prendre la seua puntuació.
    Els divendres i dissabtes per la vesprada, sol quedar amb els meus amics, o ens anem de compres, al cine, a fer-nos fotos, passegem, etc.. I els diumenges sempre estic amb la meua família.
    Per a finalitzar els meus amics pensen que soc riallera, simpàtica, que m'agrada molt fer esport, que soc una fanàtica de les compres i que sempre estic en els bons o mals moments per a recolzar-los.

No hay comentarios:

Publicar un comentario